Daina Pamedytytė, 2010 m.

Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazija

Apie mane

dailės mokomojo dalyko tikslas bendrojo lavinimo mokykloje - siekti, kad mokiniai ugdytųsi estetinę nuovoką ir dailės raiškos gebėjimus, dvasiškai augtų ir įgytų kultūrinės kompetencijos pagrindus.

2011 m. gegužės 15 d., sekmadienis

Konkursuose verta dalyvauti

Paskatintos dailės mokytojos Jolantos Baubkuvienės, praėjusių metų lapkričio mėn. dalyvavome atvirukų ir šūkių konkurse „Aš prieš korupciją“ ir tapome laureatėmis. Šių metų balandžio 3-9 dienomis vykome į laimėtą kelionę, kurios pagrindinis tikslas buvo susitikti su Europos Parlamento nare Laima Andrikiene Strasbūre.

Kelionė, trukusi septynias dienas, prasidėjo ilgu keliu per Lenkiją. Oras tikrai nedžiugino, nes priminė Lietuvą, tačiau vertėjo iškęsti autobuso sėdynių nepatogumus dėl to, ką pamatėme vėliau.
  Antrą dieną mes atvykome į Prahą, kur mus pasitiko lietus. Ten pamatėme Vaclovo prospektą, vieną iš seniausių Vidurio Europoje Karolio universitetą, senamiesčio Rotušės aikštę, kurioje įrengtas astronominis laikrodis, deja, mūsų apsilankymo metu neveikęs, skulptūromis išpuoštą Karolio tiltą, buvusią karalių rezidenciją - Prahos pilį bei Šv. Vito katedrą. Trečiąją kelionės dieną mūsų ankstyvas rytas prasidėjo gardžiais pusryčiais viešbutyje, po to- kelias valandas trukusi kelionė į Strasbūrą, Europos Parlamentą, kuriame mums teko garbė stebėti Europos Parlamento plenarinį posėdį, kuriame mes išgirdome pasisakant ir Lietuvos atstovus, bei, žinoma, susitikti su L. Andrikiene, jos rengtoje paskaitoje apie Europos Palamento veiklą. Taip pat aplankėme Strasbūro senamiestį, kuriame pamatėme žymiąją Dievo Motinos katedrą, astronominį laikrodį, pasivaikščiojome Senąja turgaus gatve, plaukėme laivu. Puikią dieną vainikavo vakarienė su gerb. L.Andrikiene, šiek tiek mažiau oficialioje aplinkoje, jaukioje kavinėje Strasbūro senamiestyje. Kitą dieną aplankytas miestas tikriausiai buvo laukiamiausias, tai - Paryžius. Jame pamatėme Eifelio bokštą, Paryžiaus panoramą iš 276 m aukščio, Luvro muziejų, bei dešimtis kitų įžymių pastatų, parkų, aikščių. Kitos dienos buvo taip pat labai įdomios, tik  gaila, kad Berlynas mus sutiko šiek tiek vėjuotas, bei į lietuvišką panašiu oru, tačiau tai netrukdė mums grožėtis senąja Vokietija. Didžiausią įspūdį mums paliko Pergamono muziejus - jame buvo galima pamatyti tokius eksponatus kaip Pergamono Altorius ar Ištarės vartai. Taip pat Berlyne pamatėme Vilhelmo atminties bažnyčią, Reichstagą, Didžiąją katedrą, Šv. Jadvygos katedrą, Aleksandro aikštę su Neptūno fontanu, televizijos bokštą, Žandarmenmarkt aikštę, Brandenburgo vartus, Berlyno sieną, Potsdamo aikštę.
  Šios kelionės metu nuvažiavome daugiau kaip 5000 km, kirtome penkių šalių sienas, pamatėme labai daug garsių bei knygose minimų įžymių vietų, susipažinome su įvairių šalių kultūromis.